Usein kysyttyä

Miten ostohyvitysjärjestelmä toimii?

Ostohyvitystä kertyy kaikista ostoistasi. Ostohyvityspottiin lasketaan mukaan kaikki kolmen kuukauden "kerryttämisjakson" aikana tekemäsi ostokset. Kolmen kuukauden "kerryttämisjakson" jälkeen ostot lasketaan yhteen ja hyvityksesi määräytyy sivun alalaidassa näkyvän ostohyvitystaulukon mukaan. 

Mitä tarkoittaa ostohyvityksen kerryttämisjaksot?

Ostohyvityksiä kerätään kolmen kuukauden pituisissa jaksoissa. Jaksot ovat tammi-maaliskuu, huhti-kesäkuu, heinä-syyskuu ja loka-joulukuu. Ansaitsemasi ostohyvitykset ovat käytössä heti näiden kerryttämisjakson jälkeen, eivätkä ostohyvitykset vanhene. Voit jatkaa ostohyvitysten kerryttämistä käyttämättä ansaitsemiasi hyvityksiä, mutta kerryttäminen alkaa aina uudella jaksolla nollatasolta. 

Miten Moda kanta-asiakasjärjestelmässä on huomioitu uusi tietosuoja-asetus?
EU:n uusi 25.5.2018 voimaantuleva tietosuoja-asetus (GDPR) parantaa kuluttajan oikeuksia omien 
henkilötietojensa hallintaan. Moda kanta-asiakasjärjestelmä ja sen toiminta on päivitetty vastaamaan uutta asetusta toukokuussa 2018. Tutustu Modan laajaan tietosuojaselosteeseen tästä.

Mistä saan selville oman ostohyvitystilanteen?
Käytössäsi mahdollisesti oleva hyvitys näkyy automaattisesti kaikilla Moda-kassoilla. Tarkan ostohyvitystilanteesi saat selville ottamalla yhteyden myymälään, jossa olet liittynyt.

Kaikki ostoni eivät ole kirjautuneet järjestelmään?
Ostot kirjautuvat kanta-asiakasjärjestelmään pääsääntöisesti reaaliajassa. Mahdolliset tietoliikennehäiriöt voivat  
joissakin tilanteissa viivästyttää tietojen kirjaantumista ja näissä tilanteissa ostot kirjatuvat takautuvasti omiin tietoihisi noin viikon kuluessa ostotapahtumasta.

Miten voin tehdä osoitteenmuutoksen?
Voit tehdä osoitteenmuutoksen ottamalla yhteyden myymälään, jossa olet liittynyt. 

Mitä tarkoittaa ensisijainen myymäläni?
Ensisijaiseksi myymäläksi järjestelmään kirjataan se myymälä, jossa olet kanta-asiakkaaksi liittynyt. Tämän on ikään kuin oma kotimyymäläsi, jonka tiedotteet tulet halutessasi saamaan. Moda-kortti on valtakunnallinen ja kartuttaa ostohyvitystä kaikissa Moda-myymälöissä.

Olen muuttanut uudelle paikkakunnalle ja haluan vaihtaa ensisijaisen myymäläni; miten toimin?
Voit tehdä muutokset ottamalla yhteyden myymälään, jossa olet liittynyt.

Miten saan yhteyden Modan kanta-asiakaspalveluun?
Kanta-asiakasasioissa voit ottaa yhteyden mihin tahansa Moda-ketjun myymälään. Voit myös lähettää sähköpostia ketjun kanta-asiakaspalveluun tästä.

Miten saan yhteyden Moda myymälään?
Löydät kaikkien Moda myymälöiden yhteystiedot täältä

Miten saan perheenjäsenelleni rinnakkaiskortin?
Rinnakkaiskortin voit tilata ensisijaisessa myymälässäsi. Tilausta ei valitettavasti voi tehdä sähköpostitse.

Korttini on kadonnut; miten toimin?
Tilaa uusi kortti ensisijaisesta myymälästäsi.

Miten toimin, kun haluan päättää kanta-asiakkuuteni?
Voit päättää jäsenyytesi ottamalla yhteyden siihen myymälään, jossa kanta-asiakkaaksi liityit.

Takaisin

MODA KETJUTOIMINNOT

Texmoda Fashion Group

Työpajankatu 10 A

00580 Helsinki

p. 09-7771 200

info@texmoda.fi

  • Facebook Social Icon
  • Instagram Social Icon
  • YouTube Social  Icon

© 2016 Texmoda Fashion Group. Design by Snowwhere Productions